آموزش وب

آموزش های مرتبط با وب

آموزش وب

آموزش های مرتبط با وب

آموزش ساخت وب با سیستم های رایگان و ......
آموزش وب نویسی .
آموزش ساخت چت روم , وبلاگ , انجمن و ... رایگان
آموزش راه اندازی وب سایت و نصب اسکریپت ها
قالب و . . . های مرتبط با وب
بایگانی
يكشنبه, ۱۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۲:۵۷ ب.ظ

سیستم همکاری در فروش پایگان می مارکت

پایگان چه کاری را انجام می دهد؟
درآمد ماهیانه حداقل پانصد هزار تومان در انتظار شماست! سیستم تجارت الکترونیک پایگان (ستاپ) با بیش از 7 سال سابقه در زمینه تجارت الکترونیک و با در اختیار داشتن بزرگترین پرتال فروشگاهی ایران با بیش از 3000 عنوان محصول متنوع و پر فروش، معتبرترین سیستم همکاری در فروش را در بین تمام سیستمهای مشابه ایرانی داشته و با عنایت به همکاری با بزرگترین سایت ها و گروه های اینترنتی ایران در این بخش، همواره سعی بر این دارد تا با ارائه امکانات متنوع و عملکرد شفاف در محیطی سالم به ارائه خدمات خود بپردازد.

برتری ستاپ نسبت به سیستمهای مشابه چیست؟

  1. پنل ارسال اس ام اس انحصاری ویژه وبمستران با قابلیت ارسال اس ام اس نامحدود

  2. کد تبلیغات هوشمند و تعاملی (روشی نوین در تبلیغات) برای اولین بار فقط در سیستم پایگان

  3. ساب دامین ویژه فروشگاههای لوکس برای کلیه وبمستران

  4. ارسال ویژه (48 ساعته) به بیش از 15 شهر بزرگ کشور (سریعترین ارسال سفارش)

  5. سیستم پاپ آپ انحصاری پایگان با درآمد بسیار مناسب

  6. 25 تا 60 درصد پورسانت برای انواع محصولات

  7. تسویه حساب شفاف، به موقع و امکان ثبت واریز درخواستی برای مبالغ بالای 100 هزارتومان در هر لحظه

  8. ارائه کاملترین پکیج کدهای تبلیغاتی در بین سیستم های همکاری در فروش

  9. بالاترین تنوع محصول در بین فروشگاهها و افزودن روزانه یک محصول جدید

  10. ضریب افزایشی فوق العاده بالا برای وبمستران فعال به عنوان پاداش فروش

  11. امکان تبلیغات در اپلیکیشن‌های موبایل برای برنامه‌نویسان اندروید

  12. ارائه کاملترین پیج تبلیغاتی برای محصولات با گرافیک انحصاری پایگان

  13. پرداخت 15 % پورسانت زیر مجموعه به شما بدون کسر پورسانت از زیرمجموعه برای کلیه وبمستران

  14. تسویه حساب 100% سفارشات توزیع شده و 80% سفارشات ارسالی برای کلیه وبمستران در هر سطح

  15. گارانتی 6 ماهه برای بیش از 90% کالاها و پشتیبانی پس از خرید بسیار قوی


برای شروع سفارش گیری چه کاری را باید انجام دهم؟
برای شروع سفارش گیری ، پس از عضویت به یکی از بخش های دریافت کد مراجعه کنید و کد مورد نظر خود را کپی و در بخشی که تمایل دارید آن نمایش داده شود پست کنید. در هر قسمت از کدهای تبلیغاتی توضیحات کامل و جامع درج شده است همچنین در رابطه با برخی از کد های تبلیغاتی در بخش دیگری از همین صفحه توضیحات کاملی ارائه شده است.

آیا می توانم برای فروشگاه ام از دامنه ی خودم استفاده کنم؟
بله! شما برای ایجاد فروشگاه دو راه بسیار ساده دارید. یا می توانید فروشگاه رایگان با زیردامنه پایگان و نام دلخواه خودتات ایجاد کنید و یا شما می توانید دامنه ای را ثبت کنید و دی ان اس های آن را به دی ان اس های پایگان که در ذیل درج شده اند تغییر دهید و سپس در سیستم ثبت کنید.
دی ان اس های پایگان:
ns13.eshopiran.net
ns14.eshopiran.net 

جهت عضویت کلیک کنید


محصولات

در پایگان 2 دسته  عمده از محصولات وجود دارد، محصولات فروشگاه و محصولات لوکس که در 2 فروشگاه کاملا مجزا ارائه می شوند. محصولات لوکس به محصولاتی اطلاق می شود که معمولا از قیمت بالایی برخودار بوده و متعاقبا پورسانت بالایی نیز برای وبمستر دارند همچنین کیفیت محصولات و نوع سرویس و خدمات ارائه شده برای این کالا ها کاملا متفاوت بوده و مشتری به طور معمول 100 درصد از خرید خود اعلام رضایت دارد. محصولات فروشگاه نیز معمولا از کیفیت مطلوبی برخوردار بوده و همچنین شامل خدمات پس از فروش به مدت 6 ماه می باشند. نکته قابل توجه در فروشگاه پایگان تنوع فوق اعاده بالای محصولات و همچنین محصولات کاملا انحصاری پایگان می باشد.


زمان ارسال سفارشات 
سفارشات در پایگان 24 ساعت پس از ثبت سفارش مورد بررسی قرار گرفته و در صورت نیاز تماس تلفنی برقرار گشته و بعد از تایید به واحد بسته بندی ارسال شده و به پست تحویل داده می شود.

معرفی وضیعت های سفارشات 
معلق: سفارش در مراحل ثبت و بررسی ، ارجاء به انبار و بسته بندی می باشد.
آماده به ارسال: سفارش بعد از بسته بندی در انبار، آماده ارسال به پست می باشد.
ارسال شده: در این حالت سفارش بعد از بسته بندی برای ارسال تحویل اداره پست داده شده است.
توزیع شده: در این حالت خریدار سفارش را از پست دریافت کرده است.
برگشتی: در این حالت سفارش از طریق پست ارسال شده ولی خریدار از دریافت آن امتناع کرده یا آدرس خریدار اشتباه بوده بنابراین پست برگشت زده است.
انتظار کالا: در صورتیکه کالای مورد سفارش فعلا در انبار موجود نباشد سفارش انتظار کالا خواهد بود و به محض تهیه شدن محصول تغییر وضیت لازم انجام خواهد شد. 
انصرافی: سفارش به دلایلی مانند عدم پاسخگویی مشتری، تماس مشتری جهت لغو و یا اطلاعات تماس اشتباه، لغو شده است.

جهت عضویت کلیک کنید


پنل ارسال اس ام اس پایگان

پایگان اولین سیستم کسب درآمد اینترنتی می باشد که این امکان را برای کلیه وبمستران فراهم نموده است در این قسمت شما می توانید با شارژ کردن موجودی خود از 2 روش برداشت از درامد و یا پرداخت انلاین اقدام به ارسال اس ام اس به شماره های دلخواه نمایید. همچنین شما می توانید به سفارشات خود در وضعیت های مشخص اس ام اس داده و از این طریق به معرفی محصولات جدید و بازاریابی بپردازید. فقط باید شماره تلفن یا شناسه های دلخواه را دریافت و سپس متن خود را آماده نموده و پیامک را ارسال نمایید.

کدهای تبلیغاتی کاملا اختصاصی

علاوه بر طراحی های منحصر بفرد و گرافیک خاص پایگان برای هر محصول موجود در فروشگاه، کدهای تبلیغاتی موجود در پایگان کاملترین پکیج در بین همکاران می باشد. کلیه کدهای تبلیغاتی موجود در سایر پنل ها به طور کامل در پایگان وجود دارد، علاوه بر اینها کدهای تبلیغاتی ویژه محصولات لوکس نیز که در سایر فروشگاهها موجود نیست و مختص پایگان می باشد برای کلیه وبمستران اماده شده است. مهمترین بخش تبلیغات هوشمند می باشد که توسط سیستم پایگان ابداع و اجرایی شده است در این روش به شکل کاملا غیر مستقیم تبلیغات برای بازدید کننده به نمایش درخواهد آمد همچنین این تبلیغات کاملا تعاملی و هوشمند بوده و با توجه به نظر مشتری نمایش داده می شود!


جهت عضویت کلیک کنید


رایج ترین روش تبلیغات در سیستم های همکاری در فروش استفاده از کدهای تبلیغاتی می باشد که معمولا کدهای جاوا بوده و با هر سیستمی کاملا سازگار می باشد، پایگان افتخار دارد که کامل ترین پکیج تبلیغاتی را برای کلیه وبمستران فراهم آورده است همچنین کدهای تبلیغاتی هم برای محصولات فروشگاه و هم برای محصولات لوکس در دسترس می بوده و بنا به خواست و سلیقه وبمستر قابل استفاده می باشد.


کد تبلیغات ایمیلی :

معمولا پر استفاده ترین و قدیمی ترین روش تبلیغات ، تبلیغ ایمیلی می باشد و بسیاری از وبمستران در کنار وبلاگ و وبسایت خود صاحب یک یا چند گروه اینترنتی می باشند و بهمین دلیل تبلیغات ایمیلی نیز پر کاربرد می باشند در همین راستا پایگان اقدام به ارائه سه مدل کد تبلیغاتی ایمیل نموده است که در حالت اول کد تبلیغاتی مربوط به یک محصول ارائه میشود، در حالت دوم جدولی از محصولات به سلیقه شما در چیدمان مخصوص ارائه می شود و در حالت سوم نیز ایمیل های ویژه که توسط  متخصصان تبلیغات در  پایگان طراحی و تدوین و در اختیار شما قرار می گیرد.

کد تبلیغات پاپ آپ :

در مقابل تبلیغات ایمیلی ، تبلیغات پاپ آپ یکی از جدیدترین و موثرترین روش های تبلیغات می باشد که به تازگی با استقبال زیادی از طرف وبمستران رو به رو شده است به همین دلیل سیستم پایگان مجموعه ای کامل از کدهای تبلیغاتی پاپ آپ را ارائه نموده است. سه حالت تک محصول ، صفحه اصلی فروشگاه و انتخاب پاپ آپ ویژه در دسترس شماست. پاپ آپ ویژه نیز تبلیغات خاص و مناسبتی یا تخفیفی ویژه می باشد که به شکل کاملا انحصاری توسط پایگان طراحی و ارائه می شود.

کد تبلیغات هوشمند :

مهمترین و جدیدترین کد تبلیغات، کد هوشمند می باشد که توسط سیستم پایگان ابداع و اجرایی شده است در این روش به شکل کاملا غیر مستقیم تبلیغات برای بازدید کننده به نمایش درخواهد آمد همچنین این تبلیغات کاملا تعاملی و هوشمند بوده و با توجه به نظر مشتری نمایش داده می شود! در این روش خاص شما کد یک نظرسنجی را انتخاب و در وبسایت یا وبلاگ خود قرار خواهید داد و با توجه به انتخاب کاربر محصول متناسب با رفتار وی نمایش داده خواهدشد که خوب قطعا از تاثیر فوق العاده بالایی نیز برخوردار خواهد بود.

سایر کدهای تبلیغاتی:

سایر کدها نیز معمولا با بقیه سیستم ها مشابه بوده اما در کاملترین حالت ممکن ارائه شده است، در ضمن توضیحات مربوطه به هر کد در قسمت دریافت کد داده شده است.

جهت عضویت کلیک کنید


پورسانت محصولات پایگان 
پورسانت محصولات پایگان از 25% تا سقف 50% از مبلغ کل محصول می باشد. این مبلغ با توجه به هزینه ی خرید محصولات به صورت عمده و ... تعیین می شود. همچنین نکته مهم در پایگان افزایش درآمد و پورسانت با ضریب افزایشی می باشد که در صورت  فعال بودن وبمستر به مراتب میزان ضریب افزایشی نیز بیشتر خواهد بود.


ضریب افزایشی 
ضریب افزایشی در واقع یک سیستم پاداش می باشد که به طور انحصاری توسط پایگان ابداع شده است، هدف از این ضریب افزایشی در واقع ایجاد انگیزه برای وبمستران و دادن پاداش مناسب به وبمستران فعال و با فروش بالا می باشد. نحوه محاسبه ضریب افزایشی نیز به این صورت است که در هر دوره واریز با توجه به ضریب وبمستر مبلغی به درآمد آن دوره اضافه میشود. برای مثال اگر در موعد واریز درآمد وبمستر 100 هزارتومان باشد و ضریب افزایشی وی 30% با توجه به ضریب  افزایشی مبلیغ واریزی برای وبمستر 130 هزارتومان خواهد بود!

پورسانت زیر مجموعه ها 
پورسانت زیر مجموعه های شما از میزان فروش آن ها تعیین می شود. شما به ازای هر فروش زیر مجموعه ی خود 15% از پورسانت آن محصول را دریافت می کنید. در این روش از پورسانت محصول زیر مجموعه هیچ مبلغی کسر نمی شود.

نحوه محاسبه ی درآمد شما در پایگان 
80 درصد سفارشات ارسال شده و 100 درصد سفارشات توزیع شده در محاسبه درآمد شما منظور می گردد .
 

واریز درامدها در پایگان 
پرداخت های پایگان به طور معمول هر یک هفته یکبار انجام می گردد که با توجه به حجم و تعدد بسیار بالای تراکنش ها محدودیت هایی وجود دارد، که بیشتر محدودیت های بانکی برای انتقال وجه بین بانکی می باشد. اما سیستم پایگان برای هر وبمستر در صورت واجد شرایط بودن هر دو هفته یکبار مبالغ بالاتر از 7 هزار تومان را پرداخت می کند، البته شایان ذکر است که برای وبمستران 7 ستاره واریز به صورت ویژه و روزانه می باشد. همچنین وبمسترانی که طلب آنها به مبلغ 100 هزار تومان رسیده باشد می توانند در هر لحظه  از طریق ارسال تیکت درخواست واریز نمایند.


جهت عضویت کلیک کنید      جهت عضویت کلیک کنید       جهت عضویت کلیک کنید


جهت عضویت کلیک کنید     جهت عضویت کلیک کنید        جهت عضویت کلیک کنید


جهت عضویت کلیک کنید     جهت عضویت کلیک کنید        جهت عضویت کلیک کنید


جهت عضویت کلیک کنید        جهت عضویت کلیک کنید         جهت عضویت کلیک کنید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۱/۱۱
میثم خاکستری

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی